ـَـ نـَـ پـَـ (178)

برای تولد داداشم ساعت خریدم. میگه: برای من خریدی؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ برای خودم خریدم، خواستم تو قشنگترین روز زندگیت ضایعت کنم دور هم بخندیم.

***************************

شوهرم میپرسه این نقاشی رو خودت کشیدی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ پیکاسو کشیده و برام پست کرده

***************************

سر کلاس دارم شعر سپید میخونم. استاد میپرسه: شعر سپیده؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ شعر سیاه و سفیده.

***************************

تو اتوبوس به راننده میگم این پولو عوض کنید ! میگه پارَس ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گوشَش وسط نداره !

***************************

طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه ، رفتم درشونو زدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد !

***************************
منتظر مسافر بودم . دختره اومده میگه : آقا هفت تیر میری ؟ میگم بله. میگه: سوار شم؟ پـَـ نـَـ پـَـ تا هفت تیر دنبالم بدو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد