پـَـ نـَـ پـَـ (179)

با سرعت پیچیدم جلو یارو مامانم از ایینه نگاه میکنه میگه یارو دستشو اورده بیرون داره یه چیزایی میگه یعنی داره فحش میده؟ پـَـ نـَـ پـَـ داره میگه حالا دستایه بندری بره بالا

***************************

رفتم دندون پزشکی میگم میخوام جرم گیری کنم میگه دندوناتونو؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سرویس بهداشتی تونو

***************************

دیروز تو اتوبوس ولیعصر سر عباس‌آباد راننده داد زد: کی بود میخواست سینما آزادی بره؟ آقاهه پرسید: پیاده شم؟ راننده گفت: پـَـ نـَـ پـَـ وایسا برگشتنا مسافر نمی‌زنم با هم بریم

***************************

با زن داداشم داریم حرف میزنیم میگم فلانی خواهر فلانیه. میگه نه بابا خواهرش که نیست. میگم چرا هست. رو میکنه به داداشم میگه: خواهرشه؟؟! داداشم میگه آره. میگه خواهر واقعیش؟؟ داداشم میگه: پـَـ نـَـ پـَـ خواهر پلاستیکیش!!

***************************

رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم

***************************
دستامو بردم به سمت اسمون دارم با خدا رازو نیاز میکنم. اشک از چشمام جاری شده مامانم میگه داری با خدا حرف میزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم با خدا نون بیار کباب ببر بازی میکنم. محکم زد اشکم در اومد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد