پارتی

خب...

حالا دست دست دست... آها آها...

دست دست... بیا وسط...

آها آها...

                        

 (تو رو دوست دارم...)      

                     

                           

*وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!


*اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن!


*موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دقیقه میشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای میبینی بازی ۲-۲ تموم شده!


*هرچقدر هم دلیل منطقی واسه خرید یه چیز داشته باشی، همیشه یکی اون نزدیکی ها هست که بگه سرت کلاه گذاشتن عجیب!


*وقتی پیاده باشی تاکسی گیرت نمی آد، اما وقتی با ماشین باشی توی ترافیکی از تاکسی ها گیر می کنی

.

*هروقت گرسنه میای خونه، اون شب اتفاقی غذا ندارین. اما یه شب که بیرون غذا می خوری وقتی میای خونه می بینی غذای مورد علاقت رو درست کردن.


*تو یه ظرف آجیل اولین چیزی که می خوری یه بادوم تلخه.


*موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه. دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.


*سر جلسه به دوستت که هیچی نخونده کل سوال ها رو برسونی و برگه هاتون با هم مو نزنه، نمره اون بیشتر می شه. این از قوانین ثابت مورفی هستش، شک نکن!


*اگه یک بار سر کلاس نری و استاد بگه جلسه بعد امتحانه، هیشکی بهت خبر نمیده! اما امان از اون روزی که یکی از اساتید حذف کنه، شونصد نفر یادت می افتن و بابای گوشیت رو در میارن از بس مسیج میدن که فلانی، استاد گفت حذفی!


*برای موفق شدن تنها یک راه وجود دارد، اما برای شکست خوردن راه های زیاد.


*اگه یه ماشین صفر بخری، هرچقدر هم مواظبش باشی و سعی کنی جای مطمئنی پارکش کنی، بازم خط روش می افته، ولی ماشین کهنه داغونت رو بزار وسط اتوبان کرج، شب بیا سالم برش دار.


*یه وقت هایی که خیلی عجله داری اگه لاستیک هواپیما هم زیر ماشین انداخته باشی، میای می بینی ۲تاش پنچره!


*دقیقا همون روزی که ۵ دقیقه دیرتر بیدار شدی تمام وسایلت مفقود میشن!


*دقیقا وقتی جفت دستات تا آرنج گریسی یا گلی هستش، چشمت خارش می گیره!


*اگر یک تاریخ برای شما خیلی مهمه، ۱۰ روز قبل از اون یادتونه و دقیقا همون روز یادتون میره. ۳۵۵ روز بعدش هم دارید حرص از یادرفتنش رو می خورید. این قضیه فقط تا وقتی که اون تاریخ مهمه ادامه داره و بعدش برعکس میشه.


*اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.

آوهوی پ ن پ بیاردمه

میخوام یه بسته پست کنم تهران کد پستی طرف نوشتم کارمند پست بهم میگه این کد پستیه طرفه میگم پـَـ نـَـ پـَـ کدپستی رضا گلزار به اسم دوستم نوشتم ریا نشه

***************************

داشتم لباسارو از تو آب تو ماشین در میاوردم بذارم تو خشک کن، خواهرم اومده میگه میخوای بذاری تو خشک کن که خشک بشه؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو بپوششون انقدر بدو تو خیابون تا خشک بشن

***************************

تازه از خواب بیدار شدم بابام می یاد میگه:بیداری؟؟؟! می گم پـَـ نـَـ پـَـ خودمو زدم به بیداری!

***************************

رفتم دکتر میگه مریضی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم مرض جدید چی داری؟

***************************

بدو بدو اومدم خونه،دارم میرم سمت دستشویی،مامانم میگه دستشویی داری؟!میگم: پـَـ نـَـ پـَـ سوسکه بهم اس ام اس داده "دارم خفه میشم" دارم میرم نجاتش بدم

***************************

دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه

شعر پ ن پ

یک نفر پست مرا خواند تو بودی؟ پـَـ نـَـ پـَـ
دل دیوانه ی من را تو ربودی پـَـ نـَـ پـَـ

خنده بر هر لب ایرانی تو انداخته ای
شادی آوردیو غم را بزدودی پـَـ نـَـ پـَـ

هرکجا هرسخنی هست تو جایی داری
بی گمان لایق تشویق و درودی پـَـ نـَـ پـَـ

پیج همسایه هزار است و تـو میلیون داری
بزنم تخته؟ کمی کرده حسودی پـَـ نـَـ پـَـ

در جـــواب پـَـ نـَـ پـَـ ، کوفت شنیدم بـازم
کتکی خـوردمو مُشتیو،  نبــودی پـَـ نـَـ پـَـ

مطمِئن باش همین گونه اگر پیش روی
فیلم با نام تو سازند به زودی پـَـ نـَـ پـَـ

ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند
تا که ادمین نخورد ماهی دودی پـَـ نـَـ پـَـ

باز هم یک غزلی گفتم و روحم شد شاد
مرسی از اینکه مرا لایک نمودی پـَـ نـَـ پـَـ

پ ن پ پ ن پ پ ن پ 2222

دعوام شد لباسم پاره پوره شده بود ، بابام گفت : کتک کاری کردی ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ زلیخا بهم پیشنهاد بی شرمانه داد ، اومدم در برم لباسمو گرفت پاره پوره شد

***************************

تلویزیون داره نشون میده 2تا توله شیر تو تهران گرفتن مامانم میگه واقعا توله شیرن؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینا گربه ان منتها دارن خودشون واسه مسابقات قویترین مردان آماده میکنن (وحید)

***************************

بیاین تو ادامه مطالب

ادامه مطلب ...

جلسه خواستگاری

جلسه خواستگاری

جلسه خواستگاری بعد از نیم ساعت سکوت(قابل توجه خیلی‌ها)

مادر داماد : ببخشین ، کبریت دارین؟

خانواده عروس : کبریت ؟! کبریت برای چی!؟

مادر داماد : والا پسرم می خواست سیگار بکشه...

خانواده عروس : پس داماد سیگاریه....!؟

مادر داماد : سیگاری که نه.. والا مشروب خورده ، بعد از مشروب سیگار می چسبه..

خانواده عروس : پس الکلی هم هست..!؟

مادر داماد : الکلی که نه... والا قمار بازی کرده و باخته ! ما هم مشروب دادیم بهش که یادش بره

خانواده عروس : پس قمارم بازی می کنه...!؟

مادر داماد : آره... دوستاش توی زندان بهش یاد دادن...

خانواده عروس : پس زندانم بوده...!؟

مادر داماد : زندان که نه... والا معتاد بوده ، گرفتنش یه کمی بازداشتش کردن...

خانواده عروس : پس معتادم بوده...!؟

مادر داماد : آره... معتاد بود ، بعد زنش لوش داد...

خانواده عروس : زنش !!!؟؟؟

نتیجه اخلاقی : همیشه موقع خواستگاری رفتن کبریت همراهتون داشته باشین !

هیهیهیهیهیهیهیهیهیهیهی

ممدلی به غضنفر می گه بیا بریم نماز جمعه بخونیم نفری ۱۰۰۰۰تومن میدن ! غضنفر می گه اگه ندادن چی ؟ ممدلی می گه خوب می گوزیم باطل می شه!

سرکاری

        برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعث پاره شدن خشتک انسان میشود

.


.

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده

باد

رفیق

                                                             با معرفت

.


غضنفر تو سینما دست میکنه تو دماغش

میده به بغل دستیش میگه دست به دست کن بمالن به دیوار !

(بیشعور هم خودتی !)



........

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی ، از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم ، شاهزاده قصه های من ، خر خودتی !!!


.......

من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!


.......


می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون !

....


با همه ی وجودم سرم رو روی شونه های مهربونت

میزارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم !


...........


مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از ۱۵ دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!



جک تصویری

جک تصویری


فواید انگشت کوچک پا

جک تصویری

 

وظیفه انگشت کوچک پا این است که با لبه دیوار، پایه مبل یا صندلی برخورد کند و اشک ما را در بیاورد تا سطح کره چشم پاکیزه شود و همانا پاکیزگی وظیفه هر مسلمان است.

جک تصویری / شما نباید تلافی کنید!

: عاقبت فرق گذاشتن بین دختر و پسر

جک تصویری

جک تصویری

جک تصویری

پ ن پ پ ن پ پ ن پ پ ن پ

جکستان خنده

سرسفره عقد :
عاقد : عروس خانم وکیلم؟؟؟؟
عروس: پـَـَـ نــه پـَـَــــ رئیس قوه قضاییه ی کل تهران بزرگی !!

جکستان خنده

 

بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ ن پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !

 

جکستان خنده

مامور آمار اومده دم مجتمعمون.میگه اینجا همین
۴ طبقه هست ؟
میگم : پ ن پ ۵ طبقه اس. یه طبقه اش رو hidden کردیم ..

جکستان خنده

 

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟ میگه
کتابشو؟
گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!
جکستان خنده

از شنا برگشتم
میگه چطور بود
میگم خسته شدم
میگه از شنا؟
میگم پ ن پ خسته شدم بس که دلم دنبال یک بهونه گشت / بس که ترانه خوندم و برگ زمونه برنگشت

جکستان خنده

تو صف نانوایی من آخرین نفر بودم و جلوم یه خانم وایساده بود بره همین من با یه فاصله باهاش وایساده بودم.یه زن چادری خیلی پررو از راه رسیده میاد جوری به زن جلویی و من میچسبه که نزدیک بود بین من و اون یکی زنه گیر کنه.بش میگم خانوم اینجا صف هستا.
میگه ا شما هم تو صف هستید ؟
پ ن پ زنبیل تو هستمو تاحالا اینجا وایساده بودم کسی نوبتت رو نگیره !!
جکستان خنده

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟
پ ن پ خار داشته باشه…
جکستان خنده

پلیس میخواسته ماشین یه نفرو با جرثقیل بلند کنه،صاحبش میاد میگه:میخواین ببرینش؟
پلیسه میگه پ ن پ میخوایم بلند کنیم زیرشو جارو بزنیم

 

جکستان خنده

رفتم بانک وام بگیرم طرف میگه ضامن داری
میگم پـَـــ نــه پـَـــ بدون ضامن اومدم الان منفجر میشم

 

جکستان خنده

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟
پ نه پ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه…

 

جکستان خنده

نصف شب با جیغ از خواب پریدم. به داداشم میگم کابوس دیدم!خواب جن دیدم!
می گه:آخیییی تو خواب ترسیدی؟ گفتم:پـَـَــــ نــه پـَـَــــ جنــه ترسید بیدار شدم واسش آب قند درست کنم..!!
جکستان خنده

تو بانک بودم نوبتم شد رفتم جلو باجه ۷ ،خانمه تقریبا دیگه منو میشناسه انقـــد رفتم بانک
گفت:لطفا” شمارتونو بدید…گفتم:شماره نوبتــمو؟
گفت:پـَـَـ نــه پـَـَــــ شماره موبایلتـو! فقط بگما من تک می زنم تو زنگ بزن!
شماره نوبتمو بهش دادم یه چکم بهش دادم کــه نقدش کنه. می گه:میخوای نقدش کنی؟
گفتم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ اینو دادم واسه این کــه تو شارژ بخری زنگ بزنی..!
جکستان خنده

بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره ، سه ساعت با شورت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم
بر می گرده می گه : اِ اِ اِ …! می خوای بری حموم؟!!!
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم..!
جکستان خنده

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟
گفتم پـَـَـ… گفت : خفه شو بی شخصیت، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!
گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!
طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..!
جکستان خنده

سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟
میگم پـــ ن پـــ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.

 

جکستان خنده

یارو رفته دادگاه زنشو طلاق بده قاضی میگه:میخوای طلاق بدی؟
طرف میگه: پ ن پ یه گونی برنج خریدیم اومدیم با ترازوی عدالت وزنش کنیم
جکستان خنده

به دوستم میگم این لینک هایی که دادی همشون خرابه!! میگه یعنی باز نمیشه ؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ روشون کَپَک زده باید بریزیمشون دور :| !

 

جکستان خنده

با بابام رفتیم بنگاه میگم آقا مزرعه دارین؟ میگه میخواین بخرین؟
پ نه پ ما مترسکیم اومدیم مارو تو یه مزرعه نصب کنید!
جکستان خنده

با کیس ازدواجش رفتند ازمایش خون، گروه خونی‌شون بهم نخورده…
زنگ زدم به میگم : «غصه نخور رفیق… دنیا همینه…حال میخوای چیکار کنی؟ کات میکنی باهاش؟»
بجای اینکه دردِ دل کنه میگه:« پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر میکنیم تا سال دیگه یه بار دیگه ازمایش میدیم شاید ایندفه شانس‌مون زد افتادیم تو یه گروه خونی آسونتر صعود کردیم مرحله بعد!

 

جکستان خنده

تو صف دستشوئی میگم آقایون اگه ممکنه من بدون صف برم داخل کارم اظطراریه، یکی میگه سرپائیه؟
میگم پــَ نه پــَ میخوام برم تو بستری بشم.

 

جکستان خنده

تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ، یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره !