یوهووووووووووووو

۱- رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم. میگه واسه پا میخواین؟؟

پ نه پ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

 ۲- سر جلسه امتحان به کناریم میگم داداش برسونیا

میگه تقلب؟

گفتم پ نه پ مواد، یه وقت خمار نشم

۱-      لب دریا یه لیوان چای گرفتم دستم به رفیقم میگم قند داری ؟!؟

میگه واسه چایی میخوای؟

پ نه پ میخوام بندازم تو آب، دریا شیرین بشه

 ۲-      پلیس تو جاده ماشینمونو نگه داشته بعد از بابام می پرسه دارید میرید مسافرت؟

اون میگه پ نه پ اومدیم مردمو تو ترافیک نگاه کنیم بخندیم

۳-      بابابزرگ خدابیامرزمو دیشب تو خواب دیدم، گفت تن لش به جای اینکه یکسره بری بنویسی پ نه پ بشین ۲تا فاتحه اخلاص برا من بخون

۴-      ساعت ۲ نصفه شب دختره با یه آرایش خفن داشت تو یه خیابون خلوت میپلکید، رفیقم میگه دخترفراریه؟

پ نه پ خیلیم دختره پاک و نجیبیه، الانم داره میره دعای ابوحمزه ثمالی

۵-      بچه داداشمو بردم باغ وحش، کوهان شترو نشون میده میگه عمو کوهانشه؟

پ نه پ همه غمو غصه ها رو ریخته تو دلش، قلمبه شده از توی کمرش زده بیرون

۶-      از قالی شویی قالی رو با وانت آوردن، یارو وانتیه زل زده بهم نگاه میکنه میگه بیارمش توی خونه؟

پ نه پ من تا کمر خم میشم بذارش روم، خودتم سوار شو ببرمت تو کوچه یه دور بگردونمت دلت باز شه

۷-      خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟

گفتم پ ن پ یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب این چرت و پرتا برا فیس بوکه

۸-      رفتم تست بازیگری بدم طرف میپرسه تازه کاری؟

پ نه پ مارلون براندو ام گفتم بیام دوباره از اول شروع کنم

۹-      موشه تو تله موش گیر کرده رفیقم میگه مرده ؟!؟

پ نه پ موشه رفته زیرش داره پرس سینه میزنه

۱۰-   سر کلاس به رفیقم میگم خودکار داری؟

میگه پ نه پ با قلم و چکش دارم حکاکی میکنم رو میز!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد