جیگر پ ن پ آووردم

مامان من وقتی میخواد سوال بپرسه معمولا تمام سوالات ش رو میشه با پـَـ نـَـ پـَـ جواب داد یه روز هی سوال پرسید. منم کم نیاوردم همه رو با پـَـ نـَـ پـَـ جواب دادام آخرش عصبی شده برگشته بهم میگه پـَـ نـَـ پـَـ باباته

***************************

یکی از دوستام داره از دربند به سمت تجریش میرم باکوله پشتی .طرف اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟! دوستم میگه پـَـ نـَـ پـَـ کارم باربریه. بار خورد سمت کوه .الانم دارم برمیگردم!

***************************

با کلی شوق و ذوق به دوستم میگم : ..دان 2 رو گرفتم.  برگشته میگه : تکواندو ؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ دان 2 آشپزی

***************************

رفتم مغازه یه سبد پر خرید کردم، یارو میگه : کیسه هم می خوای؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فرغون آوردم با اون می برم

***************************

رفتم مغازه میگم یه نوشابه بزرگ بدین.. میگه خانواده؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ مجرد باشه اهل نماز و روزه هم باشه

***************************
داشتم تو پارکینگ نایلونای روی صندلی ماشینو میکندم همسایمون اومده میگه ماشینه نو خریدین؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ لواشکه دارم نایلونشو میکنم دور هم بخوریم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پیشانو شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

ههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد