پ ن پ پ ن پ پ ن پ 2222

دعوام شد لباسم پاره پوره شده بود ، بابام گفت : کتک کاری کردی ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ زلیخا بهم پیشنهاد بی شرمانه داد ، اومدم در برم لباسمو گرفت پاره پوره شد

***************************

تلویزیون داره نشون میده 2تا توله شیر تو تهران گرفتن مامانم میگه واقعا توله شیرن؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینا گربه ان منتها دارن خودشون واسه مسابقات قویترین مردان آماده میکنن (وحید)

***************************

بیاین تو ادامه مطالب

داشتیم با رفقا تو فیسبوک پـَـ نـَـ پـَـ میخوندیم شیر رو گاز سر رفت به داداشم گفتم شیر سر رفت؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ اومده بالا سرک بکشه ببینه ما چیکار میکنیم

***************************

برگشتم خونه خوشحال به بابام میگم: بابا کار پیدا کردم. میگه: کجا پسرم؟ میگم: موزه ی ملی! میگه: به عنوان کارمند؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ به عنوان قالیچه ی دوران اسکندر مقدونی

***************************

ماشینمون جوش اورده یارو میگه جوش اورده گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فواره توش کار گذاشتیم وقتی حوصلمون سر بره روشنش می کنیم

***************************

داداشم از پرسید : مزدور یعنی خائن . جاسوس !!! گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ نوعی موزِ که در مناطق دور میروید

به یارو میگم : از رو اسب پرت شدم. میگه : خوردی رو زمین؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ اسب آبی بود، ۴ نعل داشت شنا میکرد. منم پرت شدم تو آب

***************************

تو روزنامه خوندم یارو 30 تا قرص خورده، از طبقه ی چهاردم خودش رو پرت کرده، قبلشم رگ دستش رو زده . دوستم میگه مُرده؟ پـَـ نـَـ پـَـ دکمه ی ctrl+z رو زد برگشت به آغوش گرم خانواده

***************************

دخترم تب کرده 39 درجه ،باباش بهش دست می زنه می گه چه داغه تب داره؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ زیرشو زیاد کردم کانون خانوادمون گرمتر شه

***************************

میرم شرکت کامپیوتری میگم کارت گرافیکم سوخته میگه کارت گرافیک جدید نصب کنم؟ پـَـ نـَـ پـَـ دو بسته پماد سوختگی بهم بده

***************************

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده. دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟ گفتم پـَـ ...    گفت : خفه شو بی شخصیت ، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!  گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!  طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین

***************************

به یارو میگم : از رو اسب پرت شدم. میگه : خوردی رو زمین؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ اسب آبی بود، ۴ نعل داشت شنا میکرد. منم پرت شدم تو آب

***************************

تو روزنامه خوندم یارو 30 تا قرص خورده، از طبقه ی چهاردم خودش رو پرت کرده، قبلشم رگ دستش رو زده . دوستم میگه مُرده؟ پـَـ نـَـ پـَـ دکمه ی ctrl+z رو زد برگشت به آغوش گرم خانواده

***************************

دخترم تب کرده 39 درجه ،باباش بهش دست می زنه می گه چه داغه تب داره؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ زیرشو زیاد کردم کانون خانوادمون گرمتر شه

***************************

میرم شرکت کامپیوتری میگم کارت گرافیکم سوخته میگه کارت گرافیک جدید نصب کنم؟ پـَـ نـَـ پـَـ دو بسته پماد سوختگی بهم بده

***************************

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده. دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟ گفتم پـَـ ...    گفت : خفه شو بی شخصیت ، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!  گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!  طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین

***************************
رفتم ساندویجی میگم 6 تا ساندویج با 6 تا نوشابه بده میگه میبرید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تولد خرزو خانه با خانوادش امدیم شام بیرون همینجا میخوریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد