پ ن پ پ ن پ پ ن پ

همخونه ایم هر شب ساعت 12 میره حموم آواز میخونه. دیروز صاحب خونه جلومو گرفته میگه اگه ادامه پیدا کنه یه کاری باهاتون میکنما. گفتم یعنی بیرونمون میکنی. گفت پـَـ نـَـ پـَـ میبرمتون لس آنجلس و براتون کنسرت میذارم.

***************************

بالا چارپایه دارم سیمای برق رو مرتب میکنم ، میگم اون لنت رو بده... میگه لنت برق..؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ لنت ترمزو بده.. سرعتگیر گذاشتم برقا میخوان ترمز کنن...!

***************************

مامور ِ بهمون گیر داده، یکی از رفیقام بد جوری شوته، بهش میگم تو اصن حرف نزن، تابلو میشیم، اصن میگیم تو لالی. خلاصه به ماموره گفتیم این بنده خدا کلاً لالِ. مامور برگشت به رفیقم گفت لالی؟؟ رفیقم هم نامردی نکرد گفت پـَـ نـَـ پـَـ کورم

***************************

رفتم تو رستوران زنگ میزو زدم که گارسون بیاد. یارو اومده میگه می خواین سفارش بدین، پـَـ نـَـ پـَـ زنگه تفریحه گفتم خسته شدی یه استراحتی کنی

***************************

ساعت 8 صبح پاشدم هلک هلک کوبیدم رفتم بانک نوبت گرفتم 2 دقیقه داشتم چرت میزدم نگهبان بانک از در اومده میگه کار بانکی داشتی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ساعت کوک کردم کله سحر بیام ببینم تو سر پستت هستی یا نه

***************************
داریم اساس جا به جا میکنیم رو کارتون نوشتم شکستنی (چینی). کارگر اومده میگه اینا چینیه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اینا ژاپنین تغییر هویت دادن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد