آهای پ ن پ آوردم

رفتم خونه به مامانم سلام کردم جواب منو نداد یه ساعت تو چشمام زل زده میگم چیزی شده میگه من چی بگم که تو در جوابم نگی پـَـ نـَـ پـَـ
***************************
رفتیم شام خونه خالم اینا ...بعد از این برنجهایی که خیلی قد میکشه درست کردن ...پسر داییم میگه مامان این برنجه ؟؟!!!!بعد شوهر خالم از اون ور میز برگشت گفت پـَـ نـَـ پـَـ ماکارانی رو گذاشتیم تو وایتکس این شکلی شده !!!!!
***************************
خونه یارو تو برج 20 طبقه .. اونم تو الهیه تهرانه. مامور سرشماری اومده پرسیده: آیا منزل شما مجهز به سیستم سرمایشی، گرمایشی هست؟ پـَـ نـَـ پـَـ هم دیگر رو موقع گرما فوت میکنیم موقع سرما ها میکنیم
***************************
تو تاکسی نشسته بودیم که یهویی تگرگ گرفت، راننده گفت اه‌ اینا تگرگه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ لشگر ابابیلن اومدن سلاح جدیدشونو آزمایش کنن
***************************
پـَـ نـَـ پـَـ حقوقی :
برگ جلب سیار محکوم علیه رو دادم به موکلم ، میگه زنگ بزنم 110 واسه بازداشت طرف ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ بزن نیروهای سازمان ملل بیان جمعش کنن ببرنش گوانتانامو...
***************************
نصفه شبی پدرم اومده دیده پشت کامپیوترم. میپرسه بیداری؟ پـَـ نـَـ پـَـ روحم خوابیده جسممو گذاشتم رو صندلی چروک نشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد