پـَـ نـَـ پـَـ گفتیم و عشق آغاز شد


خواهرزادم با عروسکش پدرمو دراورده آخرش پاشدم یواشکی عروسکشو گذاشتم زیر پیرهنم ، از اونور اومده میپرسه وااااا چیزی گذاشتی زیر لباست؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ  قربونش برم الان 7ماهشه! چه لگدی هم میزنه! خواهرزادمم میگه آره دایی ظاهرا" عجله داره، پاشم زده بیرون!!!
***************************
به مامور خریدمون میگم اینجا(بوشهر) ماهی مرکب چنده؟ میخوام وقتی رفتم مرخصی یه چند کیلو ببرم.میگه میخوای بخوری؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ  میخوام بهشون تنفس مصنوعی بدم زنده بشن پاشن دور هم شنای کِرال تمرین کنیم
***************************
تو فوتبال به بازیکنه کارته زرد نشون دادم میگه اخطاره؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ  برگ ورود به آکادمیه موسیقیه گوگوشه !! گفت هه هه با مزه !!! منم سریع کارته قرمز بهش نشون دادم داد زد اخراجم کردی؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ  کارته عروسیه خودمه حتما شب بیا!!!!
***************************
دارم ساعتمو میذارم رو زنگ واسه فرداصبح ، اومده میگه مگه تو صبحا خواب میمونی؟؟؟! پـَـ نـَـ پـَـ  ساعت 4صبح پا میشم قوقولی قوقو میکنم!!! ساعتمم تنظیم میکنم واسه تخم گذاری مرغام!!!
***************************
شش نفری تو کلاس پشت لب تاب فیلم می دیدیم...رفیقم از جلوی در رد میشه میگه لب تابت روشنه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ  ... یه انجمن را انداختیم ببینیم دُکمه یِ پاورش کجاست.
نظرات 1 + ارسال نظر
Queen_sun جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://f2mqueen.mihanblog.com/

شورای امنیت سازمان ملل "جوراب حیف نون" را در لیست سلاح‌های کشتار جمعی قرار داد

احساس آرامشی که در گفتن "خفه شو" می باشد را هیچگاه نمی‌توان در جمله "عزیزم لطفا صحبت نکن" یافت

به حیف نون میگن: تو منی من توام، حالا تو کدومی؟ میگه: خاک تو سرتون گمم کردین

آقای داماد چیکاره هستن؟ تو شرکت پاکسان کار می‌کنند. اونجا کارشون چیه؟ به سلامت خانواده می‌اندیشن

دفترچه خاطرات ترکه : خیلی فقیر بودیم ،هیچ پولی نداشتیم ، مادرم قادر به زاییدن من نبود ، خاله ام مرا زایید

ترکه سرش رو می کنه داخل حجرالاسود بوس کنه ، سرش گیر می کنه میگه گلط کردم دیگه گناه نمیکنم ، خدایا منو نخور!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد