هیهیهیهیهیهیهی پ ن پ

یکی از دوستام رو ماشینش نوشته بود:"یزید می خوام...!" همه بهش گفتن یزیدو می خوای! واسه کُشتن؟! گفت: پـَـ نـَـ پـَـ یه زیـــد می خوام واسه عشق و حال

***************************
از پادگان بر میگشتم تو تاکسی یارو میگه : سربازی؟  گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ بی بی پیکم
***************************
رفتم داروخونه دفترچه بیمه رو دادم دست مسئولش میگه: دفترچه بیمته ؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ دفتر مشق اول ابتداییمه دادم ببینی توش چند تا صد آفرین داره.
***************************
رفتم میوه فروشی تا اومدم بگم چی میخوام ریختن سرم تا جای که میشود منو زدن, گفتم چرا میزنید,گفتن بازم میخواستی بگی پـَـ نـَـ پـَـ ؛ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومده بودم نازت کنم بوست کنم زودی برم!!!!
***************************
دوستم اومده دم در زنگ خونه زده از آیفون میگم بله میگه خونه ای؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این یک صدای ضبط شده است لطفا پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت در باز کنم
***************************
دارم جریان استیو جابز و ماجرای اختراع اپل رو برای بابام تعریف میکنم...بابام میگه اپل همین سیب گاز ده ست که رو کامپیوتره.. پـَـ نـَـ پـَـ این سیب همون سیبست که حوا گاز زده استیو هم دیده اسراف نشه.باقی سیبه رو ضمیمه لپتابش کرده

نظرات 1 + ارسال نظر
Queen_sun جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://f2mqueen.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد