آهااااااااای بیاین پ ن پ آوردم

داریم برنامه حیوان و انسان نگاه میکنیم، شوهرم میگه ماره داره نیش میزنه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ به عنوان خوش آمد گویی میخواد روبوسی کنه.

***************************

مامانم زنگ زده میگه چه خبر؟ میگم سلامتی. میگه پـَـ نـَـ پـَـ. گفتم چه ربطی داشت؟ گفت ربطی نداشت ولی پـَـ نـَـ پـَـ که داشت

***************************

رفتم داروخانه. میگم یه ناندو لطفا. دکتره میگه شیرخشک میخوای؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ 2تا بربری داری بهم بدی، نونوایی بسته بود.

***************************

رفتم ساندویچی گفتم آقا دوتا همبر لطفآ،وقتی آماده شد گفت:میخوری؟گفتم پ ن پ شما بخور واسه ما تعریف کن.

***************************

رفتم خاستگاری دختره چایی اورده قند نیاورده. میگم قند هم میارید دیگه ؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ قندشو روبان بستم گذاشتم واسه سر سفره عقد

***************************
رفتم دانشگاه ، کارای فارغ التحصیلی انجام بدم ، مرده مسئول آموزش میگه دانشجوی همینجا بودی ؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ دانشجوی دانشگاه هاروارد هستم به دلیل عدم تسلط بر زبان انگلیسی ، اومدم شما کارامو انجام بدین !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد