پ ن پ جدیدیدیدیدیدیید

دارم آهنگ محسن چاووشی میخونم که میگه دیگه دست من نیست بستگی داره به... یهو داداشم میاد و وسط اهنگ میگه بستگی داره به تو؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ بستگی داره به پسرخاله ی نوه ی عموی مامان طرف  

                                         ***************************

رفتم نون بگیرم صف خیلی شلوغ بود بعد از یک ساعت و نیم که برگشتم مامانم پرسید این همه مدت وایساده بودی نون بگیری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نون منو گرفته بود ولم نمی کرد بیام نامرد.

***************************

به رفیقم میگم پشتمو میتکونی؟ میکه خاکیه؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ آسفالته تا فردام جدول کشیش تموم میشه

***************************

رفتم دستشوی پسر خالم اومده میگه نمیای بیرون ؟!؟! داد زدم پـَـ نـَـ پـَـ شب همینجا مستقر میشم فردا حرکت میکنم

***************************

دارم تو فیس بوک کامنت میفرستم، رفیقم میگه فیلترشکن زدی فیس بوک باز شده؟ پـَـ نـَـ پـَـ با قندشکن سازمان فیلترینگ رو تحدید کردم بازش کردن!

 ***************************

رفتم حشره کش بخرم طرف گفت:میخواین زود بمیره؟؟؟گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام زجر کش بشه مزه ی انتقام رو بچشم!!!مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت: د نـَـ د لذتی که در گذشت است در انتقام نیست!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
ماه ییشانو پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

درسام سختن داداشی شرمنده
دوستت دارم داداش گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد