پ ن پ جدیییییییییییییید

تو ماشین نشسته بودیم چند تا تگرگ خورد به شیشه، دوستم پرسید تگرگه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ابابـــیلن، رزمایش گذاشتن سلاح های جدیدشونو تست کنن

***************************

تو دانشکده حسابداری !!!!!! دختره اومده میگه چی دارید ، میگم پیشرفته ، میگه حسابداری؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ زیست شناسی پیشرفته داریم ، زنگ پیشم یه غورباقه رو تیکه تیکه کردیم ببینیم توش چه خبره!

***************************

خواهرزاده م رفته پیش یه گربه ی وحشی وایساده,میگه:بهش دست بزنم بهم چنگ میندازه؟ گفتم:پـَـ نـَـ پـَـ میاد باهات دست میده با هم رفیق شین!!!

***************************

رو دماغم جوش به چه بزرگی زده. رفیقم میگه جوشه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دماغم جوونه زده داره میشه دوتا

***************************

بازم امروز سوار تاکسی بودم,500متر جلوتر پل عابر بود,مسافر گفت آقا زیر پل نگه دار.راننده گفت همین پل? منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زیر پل صراط پیادش کن که تو برزخ معطل نشه!!!!!

***************************

داشتم با ماشین لباسشویی رخت چرکام رو میشستم دوستم اومده میگه لباسات رو میشوری ؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ لباسام رو آوردم شنا یادشون بدم یه وقت رفتن دریا غرق نشن!!


نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پیشانو چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

از دست تو داداشی

سلام آبجی. مرسی عزیزم.
خوبی؟ کم پیدایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد