جک داغ داغ داغ

یارو زده روح الله داداشی رو کشته … حالا گرفتنش … میگه حالا چی میشه ؟

اعدامش میکنن؟ پَ نه پَ میره مرحله بعد باید محراب فاطمی روهم بکشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره … میگه اِ اِ اِ همین یه نخه ؟
پَ نه پَ این یه دونه چشم گذاشته، بقیه رفتن قایم شدن !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تو تاکسی نشستم … میگم آقا پیاده میشم …
میگه نگه دارم ؟
پَ نه پَ چه کاریه ! … خودمو پرت میکنم بیرون … دیگه بالاخره شمام خسته شدی از صبح پشت فرمون !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دارم به خواهر زادم دیکته میگم … رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟!
پَ نه پَ بقیشو رو فرش بنویس !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه …
میگه مگه خرابه ؟
پَ نه پَ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو خیابون داریم راه میریم … دوتا گربه داشتند جـــ ــفت گیری میکردن …
دوستم پرسید… وااااا دارن جـــ ــفت گیری میکنن ؟!
پَ نه پَ پدر پیرشو کول کرده داره میبره دکتر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده … اومدم حسابشو برسی!
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟!
پَ نه پَ گفتم دکتری … یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

داریم راز بقا میبینیم … پرنده داره تخم میذاره …
دوستم میگه تخم گذاشت؟
پَ نه پَ جیش کرد به صورت بسته بندی شده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت …
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟
پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پایان نامم تموم شده … زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟
پَ نه پَ میخوام حمله کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سر کلاس دستمو بلند کردم استاد میگه سوال داری ؟
پَ نه پَ « های هیتلر »

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به مامانم میگم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام،هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان… میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با دوستم رفتیم سینما … تاریک تاریک بود … مسئول سینما از دور داشت میومد …
دوستم میگه این کنترل چیه؟
پَ نه پَ موتور گازی بیا کنار نزنه بهت …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن …
زنگ زده میگه پراید مال شماست؟
پَ نه پَ بی ام و بقلی مال منه ! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
رفتم مرغ سوخاری بخرم یارو میگه همین‌جوری میبری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه شـــ ـــورت پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماشینو دوبل پارک کردیم رفتیمو اومدیم میبینم یه برگه جریمه زیر برف پاکنه دوستم میگه جریمت کرده میگم پ ن پ برام یادداشت گذاشته اگه دفعه ای دیگه از این کارا بکنی به بابات میگم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیرون گل خریده بودم، میرم خونه میدم به مامانم میگه گله؟؟!!
میگم: پَـــ نَ پَـــ آفساید بود داور قبولش نکرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
رفتم سوپر مارکت میگم یه نوشابه بزرگ بده … میگه یعنی خانواده باشه ؟!
پَ نه پَ مجردم بود اشکالی نداره … فقط محجوب باشه … اهل نماز و روزه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو، میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو؟
پَ نه پَ زدم که کسی جلو در پارک نکنه … !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو آرایشگاه کار می کردم … از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم؟
میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟!
پَ نه پَ په ماسک اسپایدرمن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم … میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!
میگه مرده؟
پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دندونام ارتودنسی کردم …
دوستم اومده میگه ارتودنسی کردی
پَ نه پَ واسه حفاظت بیشتر سیم خاردار کشیدم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه… اومده میگه… روزنامه میخونی؟
پَ نه پَ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه اااا می خوای بکشیش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتم واسه ثبت نام رانندگی زَنه میگه واسه آموزش اومدین !؟؟!! گفتم پـَـَـ نــه پـَـــ
پول میدم که منو سوار ماشینتون کُنین بشینم رو پای راننده قان قان کُنم . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستم میگه امروز چندمه ؟
میگم یکم
میگه یکم مرداد ؟
پَ نه پَ امروز یکمه فروردینه … عیدت مبارک عمو جون یه بوس بده

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد